8. heinäkuuta 2015

Höpöttelyä

Piiiitkäästäää aikaa kirjottelen, eikä mulla nytkään oo mitään sen kummempaa asiaa. Oon ratsastellu hepoilla viimepäivinä tosi usein. Miun tallissa on tällä hetkellä vaan yhdeksän ponia. Yhdeksällä jaksaa ratsastaa ja ei tunnu että niitä ois liikaa. Kyllähän noita täällä sisällä on vaikka, kuinka paljon mut katotaan jos myyn niitä :D Oon nyt tekemässä yhtä mustaa hevosta. Ompelen sen käsin, ja olen jo alottanut ompelemisen. Kankaan ompelussa saa oikeesti käyttää voimaa, koska se kangas on niin tiukkaa :D

Mut joo kerron teille yhdestä kivasta ratsastuskerrasta, joka oli eilen. Eli kaksi mun kaveria tuli meille noin kahden aikoihin. Hyppelöitiin esteitä vähän aikaa ja sitten pelattii wiitä, ennen kuin lähdettiin yhden toisen kaverini pitämälle keppihevostunnille. Tunnilla mentiin kouluratsastusta ja menin Klovnilla. Klovni oli ihan villi ja tipuin kahdeksan kertaa :D Tunnin jälkeen palattiin meille ja pelattiin taas wiitä ja syötiin jäätelöä:D Ja kun ratsastettiin Avalta tippui korva kesken käännöksen. Ava pääsee siis sairaslomalle siihen saakka kunnes korjaan sen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti