4. huhtikuuta 2015

Ei kuvia mutta kaikkea muuta!

Moi! Ette ikinä arvaa missä minä olen taas. Pitkästä aikaa Haminassa! Eli joo, tulin tänne eilen ja lähden luultavasti maanantaina kotiin, koska pääsiäisloma loppuu silloin. Mukanani täällä on Jekku ja Fella. Jekulla oon ratsastanut tosi usein. Se on alkanut nyt käyttäytymään oikein hienosti ja sain sille tehtyä uudet suitsetkin, nimittäin meksikolaiset. Jekku tottelee niillä tosi hyvin, eikä napsi joka paikasta ruohoa. Täällä Haminassa ei ole melkein yhtään lunta joten läheisellä hiekkakentällä on tosi mukava ratsastaa. Olen kohta lähdössä juurikin sille kentälle ratsastamaan Fellalla.

Tein silloin joskus kauan aikaa sitten sitä valkoista keppihevosta, jonka ompelin käsin. Siitä ei oikein tullut sellainen kuin halusin, joten se on jäänyt huoneen nurkkaan olemaan ilman korvia, sieraimia ja silmiä. Mutta minulla on taaaaaaaaaas kerran uusi kepparin suunnitelma. KEPPI-AASI!!! Oon katellut netistä tosi paljon kuvia keppi-aaseista. Kun katselin niitä tuli ensimmäisenä mieleen "Tollanen on ihan pakko saada!". Eli suunnitelmissa on aloittaa sellainen söpöliini heti kun kangaskaupat aukeaa.
Toivottavasti se onnistuisi eikä jäisi myös nurkkaan lojumaan.

Muutaman viikon päästä alkaa leikkimökin kunnostaminen talliksi. Suunnitelmia on vielä hiukkasen kehitetty ja paranneltu. Kävin yksi päivä katsomassa leikkimökkiä ha rupesin miettimään "Miten tähän seinän viereen mahtuu kymmenen karsinaa?". Pitää vain jotenkin saada mahdutettua siihen ne yhdeksän karsinaa hepoille ja yksi vieraskarsina.

Kuten otsikosta huomasittekin tähän ei tule kuvia, koska kamera on kotona. Mutta nyt minä lähden ratsastamaan Fellalla. Ei mulla muuta ja nähdään ensi kerralla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti